TIEDOTE 2.01.2023

Sjöman Helsingin Nosturit Oy (0410387-5) on 19.12.2022 allekirjoitetulla liiketoimintakaupalla myynyt yhtiön haalausliiketoiminnan Teollisuusmuutot Oy:lle (0429713-9). Liiketoiminta siirtyy Teollisuusmuutoille maanantaista 2.1.2023 lähtien.

Kaupan tarkoituksena on toteuttaa haalaustoiminnan hallittu sukupolvenvaihdos. Sjömanin haalaustoiminnan avainhenkilöt jatkavat toistaiseksi siirtyvässä haalaustoiminnassa, mutta Sjömanin palveluksessa. Sjömanin haalaustiimi on sitoutunut työskentelemään turvatakseen asiakkaiden haalausprojektien osaamisen mahdollisimman sujuvan siirtymisen uudelle toimijalle. Teollisuusmuutot ja Sjöman ovat tehneet tiivistä yhteistyötä erilaisissa projekteissa jo 1970 -luvulta lähtien, joten uskomme että osaamisen siirtyminen tiimissä sujuu kitkattomasti.

Yhteistyö haalausprojekteissa jatkuu myös valtakunnallista kokonaispalvelua tarjoavan tiimin kuljetuksia hoitavan Mäntylä E & E Ky:n kanssa.

Sjöman haalauksen yhteystiedot säilyvät ennallaan. Lisäksi yhteyshenkilöinä Teollisuusmuutoilla toimivat toimitusjohtaja Ilkka Korhonen ja työpäällikkö Antti Jyrkänne.

Ari Martti, puh. 040-7516727
ari.martti@sjoman.com